اعضای باند سارقان حرفه ای دریزددستگیرشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ اعضای باند سارقان حرفه ای با 47 فقره سرقت در يزد شناسايی و در عمليات ضربتی ماموران پليس شهرستان يزد دستگير شدند.

 سرهنگ منوچهرنصيری   گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهر يزد بررسي موضوع در دستور کار تيمي از ماموران پليس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس به صورت محسوس و نامحسوس محله هايی را که احتمال حضور سارقان در آن مي رفت تحت کنترل قرار داده تا اينکه تيم گشتی پليس به فردی که در اطراف منازل در حال پرسه زني بود مشکوک شد.

نصيری  ادامه داد: با توجه به پاسخ های ضد و نقيضی متهم به ماموران پليس ،وی به اداره پليس منتقل و بازجوی کاملی از وی انجام شد.

سرهنگ نصيری گفت: متهم در اداره پليس لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که در يک باند حرفه اي سرقت فعاليت می کند و با پرسه زنی در محله های مختلف شهر يزد منازل خالی از سکنه را شناسايی کرده و اطلاعات لازم را در اختيار افراد اين باند سرقت قرار مي دهد.

وی، ضمن اشاره به هماهنگي قضائی گفت: ماموران پليس مخفيگاه اعضای اين باند سرقت را شناسايی کرده و در يک عمليات ضربتي بيش از هفت نفر از سارقان را دستگير کردند.

نصيری خاطرنشان کرد: متهمان در اداره پليس به 47 فقره سرقت منزل، موتورسيکلت، مغازه و سرقت خودرو نيز اعتراف و به دادسرا معرفي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان يزد در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد و تردد افراد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.