اشرفی: نیازمند یک برنامه دقیق و علمی هستیم

دبیر کل کمیته پاراالمپیک گفت: برای رسیدن به موفقیت نیازمند یک برنامه علمی، دقیق و پیشرفته هستیم.

مسعود اشرفی دبیر کمیته ملی پاراالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بعد از پاراالمپیک لندن یک برنامه چهارساله برای حضور در بازی های پاراآسیایی وپاراالمپیک ریو تدوین کردیم که در ادامه آن تا پایان رقابت های پارالمپیک پیگیر موضوع آن هستیم. کسب 88 سهمیه افتخار بزرگی است اما باید توجه داشت شرایط نسبت به دوره قبل سخت تر شده است. در 16 سال گذشته رشته ها به حرفه ای شدن بیشتر نزدیک شده اند و مسابقات به سطح هم نزدیک شده اند.

وی افزود: موفقیت به یک برنامه علمی، برنامه ریزی دقیق و پیشرفته نیازمند است. در تلاشیم فعالیت های گذشته را ادامه دهیم تا به کسب نتایج درخشان در ریو برسیم. بلافاصله بعد از اتمام پاراالمپیک برنامه ریزی دقیق برای بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی و 2020 توکیو آغاز می شود. تا بتوانیم حضوری موفق تر از اینچئون داشته باشیم.

اشرفی اظهار کرد: ما به دنبال افزایش تعداد رشته های ورزشی و تعداد ورزشکاران هستیم. البته این نکته باید با ارتقا سطح فنی ورزشکاران، مربیان، داوران و پزشکان گروه های تیمی همراه  باشد.

دبیر کل کمیته پاراالمپیک تصریح کرد: همان طور که سطح فنی در مسابقات پاراالمپیک ارتقا یافته، نگاه کشورهای دنیا به مقوله کسب کرسی های بین المللی افزایش یافته است، در این موضوع کار ما مشکل است.

شاید بیست سال پیش کسی تمایلی برای حضور در هیات رییسه ipc نداشت اما شرایط فعلی باعث شده است افراد شاخصی برای این کرسی ها تلاش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار