نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی باید به همت نمایندگان دور دهم مجلس و دولت پیگیری و حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اصفهان،محمدرضا باهنر در همایش بزرگ یاران انقلاب اسلامی که در بیت الاصغر شهرضا گفت: امروز در هر خانواده یک یا دو فارغ‌التحصیل بیکار داریم که این حق مردم نیست و این مسائل باید با عزم جدی دولت و مجلس حل شود.
 

بیکاری مهم‌ترین معضل اقتصادی ایران


باهنر با تأکید بر اینکه مجلس دهم باید اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشد و از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد تا شاهد کاهش آمار بیکاری باشیم، تصریح کرد: برای اینکه هر ایرانی یک شغل آبرومند داشته باشد باید مهارت‌ها و فناوری‌ها را توسعه دهیم و جوانان را به سوی تولید و اشتغال سوق دهیم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه حماسه تاریخی هفتم اسفند باید بار دیگر  در مرحله دوم انتخابات تکرار شود اظهار داشت شاخص، رأی مردم است و هرچه مردم روی آن به نتیجه برسند، سبب خیر و برکت و پیشرفت اهداف کمی و کیفی نظام می‌شود.

بیکاری مهم‌ترین معضل اقتصادی ایران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب برجام و تأثیرات سیاسی و اقتصادی آن، گفت: اقدامات بعدی آمریکایی‌ها و غربی‌ها بعد از تصویب برجام، عهدشکنی آنان را بر همه ثابت کرد.

باهنر با بیان اینکه بخش‌هایی از لایحه برجام اجرایی شده که یکی از ثمرات آن بازگشت تولید روزانه نفت ایران به دوران قبل از تحریم است، بیان کرد: برجام بسیاری از مشکلات ما را حل کرد، اما برخی موارد همچنان ادامه دارد که باید پیگیری شود.

بیکاری مهم‌ترین معضل اقتصادی ایران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید اقتصاد خود را مقاوم کنیم تا دیگر نیازی به اقتصاد کشورهای بیگانه نداشته باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در حسینیه انقلاب سمیرم نیز در جمع مردم این شهرستان بر تقویت اتحاد و همبستگی اقوام تاکید کرد واظهار داشت: با توجه به موقعیت فعلی جامعه، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برای رد ادعاهای واهی دشمنان لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: مردم باید با چشم و گوشی باز فرد اصلح را انتخاب کنند که انتخاب فرد اصلح به منزله تشکیل مجلس صالحان است.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.