به مناسبت هفته سلامت، سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) با حضور رییس دانشگاه، مسوولین دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان و مدیران آران و بیدگل در این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس دانشگاه علم پزشکی کاشان در این نشست، خواستار همکاری بیشتر اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی به مردم در مورد فعالیت این سامانه شد.
دکتر محمد حسین اعرابی، با اشاره به ثبت اطلاعات کلیه افراد خانواده به خصوص سرپرست در این سامانه گفت: باید با اطلاع رسانی صحیح و مناسب در این زمینه مشارکت همه مردم منطقه برای ثبت اطلاعات خود در این سامانه را فراهم کنیم.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل نیز در این مراسم، ضمن خوش آمد گویی به مدعوین از زحمات و تلاش های مسئولین دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قدردانی کرد.
مهندس ابوالفضل معینی نژاد افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید مسئله بهداشت و درمان بیش از پیش مورد توجه مسئولان است و به صورت علمی و با جدیت پیگیری می شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز در این مراسم اظهار داشت: سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)، یک سامانه‌ ملی است و تاکنون  پرونده حدود هزار نفر از ساکنان این شهرستان در آن ثبت شده است.
وی، ضمن اعلام اینکه آموزش به پرسنل در خصوص نحوه‌ی ثبت اطلاعات تا ششم اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: فعالیت کاربران در کلیه مراکز سلامت جامعه و خانه های بهداشت توسط مدیر سیستم قابل مشاهده و شاخص های بهداشتی شهرستان همزمان در سامانه گزارش می گردد.
شایان ذکر است با این سامانه، تمام ثبت اطلاعات از شیوه کاغذی (مکتوب) به الکترونیکی تبدیل می‌شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار