مدير حمل و نقل پاك معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران از افزایش دوچرخه های دنده ای در خانه های دوچرخه خبر داد .

دوچرخه سواری رایگان در تهران/ ثبت نام اینترنتی کارت دوچرخهسید نواب حسینی‌منش مدير حمل و نقل پاك معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به دلیل کمبود دوچرخه در تهران 2 هزار دوچرخه سه سرعته(دنده ای) در کشتیرانی بارگیری شده و 10 روز طول می‌کشد به پایتخت برسد.

به گفته حسینی منش، قطعات دوچرخه پس از انتقال به مراکز تخصصی در تهران، مونتاژ شده و در کمتر از یک ماه در اختیار خانه‌های دوچرخه در هسته مرکزی شهر قرار می‌گیرند.

وی افزود: شرایط استفاده از دوچرخه ها به این ترتیب است که کافی‌است  متقاضیان کارت دوچرخه داشته باشند که البته برای صدور کارت دوچرخه می‌توانند به وب سایت  www.bike.tehran.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام و مراجعه به یکی از شعب بانک شهر نسبت به تحویل کارت خود در اسرع وقت اقدام کنند.

حسینی منش بیان کرد: هزینه ثبت نام 100 هزار ریال است و اعتبار کارت ها 5 ساله است.

وی با اشاره به یکپارچه سازی خانه های دوچرخه گفت: با یکپارچه سازی علاقه مندان از هر منطقه  می‌توانند دوچرخه را تحویل گیرند و در منطقه ای دیگر آن را تحویل دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فیروزه
۱۸:۳۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۷
با سلام
ایا خانمها هم میتونن از دو چرخه ها استفاده کنند
لطفا پاسخ بدین ببینم ثبت نام کنم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۰:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام اخوي ناشناس
بلا ي اصلي و سازمان يافته و مصيبت عظماي تهران شما اتومبيل دارها هستين...عامل اصلي گسترش بيماريها و انواع سرطانها.....يه ذره به خودت بيا...به كار بنداز مخچه رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
بسیار خوب اگر نظم محلها رعایت شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
هنوز از دست موتوریا راحت نشدیم که بلای جدیدی به نام دوچرخه را دارن به جونمون میندازن . خدایا خودت به بهمون رحم کن مسئولین که به فکر نیسن
آخرین اخبار