در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عدم مراجعه بیش از 6 میلیون وسیله نقلیه به مراکز معاینه فنی

مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از عدم مراجعه 6 میلیون و 200 هزار وسیله نقلیه به مراکز معاینه فنی در سطح کشور خبر داد.

سید نواب حسینی منش مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در سال 94 تعداد 600 هزار خودرو به مراکز 14 گانه معاینه فنی شهر تهران مراجعه کردند و این در حالی است که در شهر تهران حدود 3 میلیون و پانصد هزار وسیله نقلیه در شهر تهران وجود دارد و 2 میلیون و پانصد هزار وسیله نقلیه بالای 5 سال عمر دارند و مکلف به اخذ معاینه فنی بودند.

 وی افزود: در سه ماهه آخر سال 94 در مقایسه با  سال 93 با توجه به طرح تشدید برخورد با خودروهای دود زا و فاقد معاینه 47 درصد افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی را داشتیم.

 مدیر عامل ستاد مراکز معاینه فنی شهر تهران بیان کرد: در کل کشور از 17 میلیون خودرو 7 میلیون کمتر از 5 سال عمر دارند که برابر قانون نیازی به معاینه فنی ندارند و 10 میلیون خودرو حائز اخذ معاینه فنی بودند که از این تعداد فقط 3 میلیون و 800 هزار مراجعه داشتیم و 6 میلیون و 200 هزار وسیله نقلیه به مراکز معاینه فنی مراجعه نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار