مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت :قرارداد همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاه علوم پزشکی مدیترانه شرقی در قبرس، وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر باقر امیرحیدری افزود: این قرارداد در سفر چند روز گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به قبرس به امضای دو طرف رسید و براساس آن از این پس دو دانشگاه به طور مشترک به تربیت دانشجو خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: براساس این قرارداد دانشجویان خارجی میتوانند سه سال از دوره داروسازی خود را در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس و سه سال بعد را در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بگذرانند و در پایان مدرک مشترک دو دانشگاه را دریافت کنند.
امیر حیدری افزود: این قرداد همچنین شامل همکاری پژوهشی، تبادل استاد و برگزاری کارگاهها و کنگره های مشترک است و به دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای جذب دانشجویان خارجی و ارزآوری برای کشور کمک میکند .
مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: درمسیر اجرایی کردن این قرارداد ، دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دانشگاه مدیترانه شرقی کمک کرده است تا رشته داروسازی خود را بر اساس درسنامه داروسازی داخل کشور تنظیم کند تا فارغ التحصیلان ایرانی این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی بتوانند به کشور مراجعه و مدرک خود را برای اشتغال در داخل کشور تائید و ارائه کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: همکاری ، کرمان ، قبرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.