فاز دوم مدرسه حوزه علمیه حضرت امام صادق (ع) تایباد با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی:حوزه ی علمیه، پایگاه شاگردان امام صادق (ع) و مرکز علم و معرفت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این مراسم که با حضور حجت الاسلام سیّد مصباح عاملی مدیر حوزه ی علمیه ی استان همراه بود، از حوزه ی علمیه به عنوان پایگاه شاگردان امام صادق (ع)، سربازان دین و مرکز علم و معرفت یاد کرد.

وی اظهار داشت: همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی مدیون ایمان و وحدت کلمه است که باید همواره در تقویت این دو اصل مهم تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز همواره منادی تقویت وحدت و تقریب مذاهب در جهان اسلام بوده و هستند.

رشیدیان تاکید کرد: استمرار عزتمندانه ی انقلاب اسلامی در گرو نهادینه شدن ارزش های الهی، تقویت انسجام ملی، تحکیم اخوت، برادری و همدلی دولت و ملت در سایه ی حرکت در مسیر نورانی ولایت است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی علامه ی شهید مطهری، این بزرگوار را ذخیره ی انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: باید از روش و منش وی در تربیت طلاب دینی استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به این شهرستان از امام جمعه و مدیر حوزه ی علمیه ی اهل سنت مشهد ریزه ی تایباد عیادت کرد

علی رضا رشیدیان با حضور در بیت مولوی غلام احمد بائی امام جمعه و مدیر حوزه ی علمیه ی اهل سنت مشهد ریزه ی تایباد، ضمن شفای عاجل برای ایشان، گفت: به مدد وجود روحانیت عالم، آگاه و روشن مقید به سنت پیامبر اعظم (س)، شاهد تقویت وحدت و همدلی بین شیعیان و اهل تسنن در مناطق تلفیقی هستیم.

وی افزود :علمای اهل تسنن و تشیع باید با پرداختن به مشترکات و نگاه تقریبی، فرصت توطئه وتفرقه افکنی را از دشمنان، سلب کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: همواره امام عظیم الشان و راحل (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به عنوان تنها منادی وحدت در جهان اسلام، بر این مهم تاکید داشته و دارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: علمای اهل تسنن و تشیع باید با پرداختن به مشترکات و نگاه تقریبی، فرصت توطئه وتفرقه افکنی را از دشمنان، سلب کنند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.