قم؛

دیدار وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری مجلس با مراجع تقلید

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم از سفر همزمان وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی به قم و دیدار آن ها با مراجع تقلید و علما خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ربیعی و محجوب در سفر یک روزه‌ به قم، ابتدا به شهرک صنعتی شکوهیه قم خواهند رفت تا ضمن حضور در برخی کارخانه‌های این شهرک صنعتی و گفت‌وگو با کارگران آن، در همایشی با عنوان «زنان، کار و توسعه اجتماعی» و تجلیل از زنان کارگر و فرهیختگان استان قم که در یکی از کارخانه‌های صنعتی این شهرک برگزار می‌شود، شرکت کنند.

شوکت ، این فعال کارگری بیان کرد:وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، در ساعت۱۰صبح روز پنجشنبهبا حضور در منزل آیت‌الله صافی گلپایگانی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد و بلافاصله در جلسه شورای اداری استان قم حضور خواهند یافت.

وی افزود: آخرین برنامه قبل از ظهر آقایان ربیعی و محجوب در سفر به قم، دیدار و گفت وگو با آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید خواهد بود.

رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور عنوان کرد: برنامه دیدار با آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران پیش بینی شده و پس از آن نشست تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان قم با وزیر کار و رئیس فراکسیون کارگری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین با حضور در دفاتر آیت‌الله نوری همدانی و آیت الله موسوی اردبیلی با این دو مرجع تقلید نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

همایش بزرگ کارگری قم با عنوان «همایش تجلیل از کارگران فرهیخته و نخبگان جامعه کارو تولید استان قم» برگزار می‌شود که آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در آن همایش سخنرانی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ج - س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار