بجنورد؛

رونمایی از پوستر کنگره 3 هزار شهید در خراسان‌ شمالی

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از پوستر کنگره بزرگ 3000 شهید در استان رونمایی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این مراسم گفت : کنگره 3 هزار شهید استان ، همزمان با سالروز سفر پربرکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در 19 مهرماه امسال در بجنورد برگزار می‌شود .

سردار سید حسن مرتضوی افزود : اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی در کمیته‌های مختلف این ستاد پیش‌بینی‌شده است .

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با قدردانی از مدیرکل و برنامه‌سازان شبکه اترک برای توجه ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: ارتقاء روحیه خودباوری، مقاومت و شهادت‌طلبی موجب حفظ دستاوردهای نظام و اقتدار انقلاب اسلامی خواهد شد .

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی هم در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در سال 94 حدود سه هزار و 300 دقیقه برنامه با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و کنگره سه هزار شهید استان در شبکه اترک تولید و پخش‌شده است.

امیر هوشنگ آذردشتی افزود : آغاز تولید فیلم سینمایی شهید ایرج رستمی، تولید وپخش ویژه‌برنامه‌های یادیاران، پلاک هشت، افلاکیان و نیمه پنهان ماه با موضوع معرفی سرداران شهید خراسان شمالی و همچنین پخش بیش از 320 دقیقه اخبار و مصاحبه و گزارش‌های خبری از مهم‌ترین اقدامات صداوسیمای استان در این حوزه است .

انتهای پیام/آ

برچسب ها: بجنورد ، رونمایی ، کنگره ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.