فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای با استعفای کی روش مخالفت کرد.

مخالفت فدراسیون فوتبال با استعفای کی روشبه گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در حالیکه گفته می‌شود که فدراسیون فوتبال در نامه ای رسمی به سرمربی تیم ملی با استعفای وی مخالفت کرده است اما مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نظر دیگری در این خصوص دارد.
 
محمدحسینی درباره ارسال نامه به کی روش گفت:این موضوع چند وقت پیش اتفاق افتاد، در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور کی روش، حمایت همه جانبه از سرمربی تیم ملی اعلام شد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با استعفای کی روش مخالفت کرده و در همان جلسه این موضوع را مطرح کردند، همچنین آنها بیان کردند که امکانات را فراهم می کنند تا تیم ملی با هدایت کی روش بدون دغدغه کارش را انجام دهد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:کی روش بعد از برگزاری انتخابات به ایران بر می گردد و وی این موضوع را به اطلاع کفاشیان رسانده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، کی روش ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
هیچ مربی ای دلسوز تر از کی روش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بابا بیا روزی پانزده میلیون که خوبه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
کی روش پول یامفت رو میگیره ولی خدماتش به اندازه اون نیست همش هم بازی درمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام بر آقای کی روش که همیشه حرف از رفتن میزنه اما نمیره چون میدونه هیچ جای دنیا چنین پولی به او نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
دادكان كاملا راست ميگفت كه زمان او كى زيردستاش جرات ميكردن با مربى اينطور برخورد كنن? بدترين نوع مديريت رو متاسفانه در فدراسيون موذى فوتبال داريم. از يه طرف به جاى حمايت از تيم ملى، با حمله مداوم به مربى خارجى كه خودشون انتخاب كردن، روحيه و برنامه هاى تيم ملى رو براى مدت زياد تخريب كردن، چون وقتى مربى اين برخورد رو ميبينه كه خود فدراسيون به جاى اينكه دغدغه تيم ملى رو داشته باشه به فكر اغراض شخصى هستن و با خودخواهى تمام به جاى اينكه فكر مردم باشن فكر كينه توزى با او هستن، مسلما اون هم ديگه رغبت به كار نشون نميده. بعد از طرف ديگه فدراسيون نشون ميده كه از مربى حمايت داره ميكنه؛ سيستم بزن در رو به سبك فدراسيون با خودخواهى. فقط با زنگ بازى ميخوان بگن اون كارى كه از دستمون بر اومد كرديم اگرم تيم با خت تقصير خودشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
کیروش جون کم ناز کن بینیم!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار