عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: درخواست عزیزی خادم ورد پذیرش قرار نگرفت و وی نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،؛ شهرام دبیری در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه هیئت رئیسه گزارش مالی و عملکرد فدراسیون در این 8 سال به تصویب رسید موضوع حق ثبت‌نام مطرح شده 15 درصد اضافه شد چرا که در چند سال گذشته این امر صورت نگرفته است. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه قرار شد مجمع در 18 اردیبهشت ماه برگزار شودو امیدوارم تا زمان برگزاری  مجمع بتوانیم مصوبه هیئت وزیران را در مورد اساسنامه داشته باشیم تا به صورت رسمی انتخابات را برگزار کنیم. 
 
دبیری تصریح کرد: طبق ماده 26 اساسنامه قرار است انتخابات برگزار شود و امیدوارم انتخابات در محیط سالم برگزار شود و کاندیداها بتوانند کارشان را درست انجام دهند به هرحال در این جلسه درخواست عزیزی خادم مورد پذیرش قرار نگرفت وی سابقه مدیریت دارد اما این سوابق در کارنامه‌شان ثبت نشده است و اجازه برای شرکت در انتخابات را ندارد. 
 
عضو هیئت رئسیه فدراسیون فوتبال بیان کرد: به نظرم آیین‌نامه باید در این زمینه اصلاح شود و امیدوارم درمجمع‌های بعدی آیین‌نامه مطابق استاندارد فیفا اصلاح شود. 
 
وی در مورد شایعه برگزار نشد انتخابات و به دور دوم کشیده شدن این انتخابات بیان کرد: تعدادی از رؤسای هیئت استان‌ها برای کفاشیان نامه نوشتند که اساسنامه باید تأیید شود تا انتخابات برگزار شود همچنین وزارت ورزش باید به صورت کتبی اساسنامه را تأیید کند که ما منتظر جواب این نامه هستیم ماده 26 اساسنامه دو سوم آرا را برای انتخاب رئیس در نظر گرفته است. 
 
دبیری در ادامه عنوان کرد: درحال حاضر فیفا 50 درصد آرا را برای انتخاب رئیس تصویب کرده است اما این طبق اساسنامه ما نیست به هر حال ما نمی‌توانیم طبق فیفا انتخابات را برگزار کنیم و باید بر اساس اساسنامه خودمان این انتخابات را انجام دهیم. 
 
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد گفته‌های کفاشیان که اول انتخابات و بعد تصویب اساسنامه صورت بگیرد بیان کرد: اگر وزارت ورزش به صورت کتبی اساسنامه را تأیید کند در آن صورت ما می‌توانیم انتخابات را برگزار کنیم. 
 
وی در مورد این که برگزاری انتخابات بدونرتأیید اساسنامه غیر قانونی نیست بیان کرد: ما تصور می‌کردیم که این اساسنامه به تأیید دولت رسیده است اما از این اساسنامه ایراد گرفته شد ما حساسیتی برای برگزاری انتخابات نداریم و مشکلی در این مورد نخواهیم داشت. 
 
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص استعفای کیروش گفت: کفاشیان بیان کرده که امکانات مد نظر کیروش را فراهم کردیم زمین پاس برای تیم ملی آماده شده و یک زمین دیگر نیز در حال آماده شدن است که تیم ملی در آن جا تمرین کند دستمزد دستیاران کیروش هم قرار است پرداخت شود و پاداش بازیکنان تیم ملی هم به موقع داده می‌شود مکاتبه‌ای هم در خصوص بازیکنان سرباز صورت گرفته شده است که به امید خدا این مشکلات برطرف می‌شود که قسمتی از تعهدات در حال انجام است که تمام تلاشمان را برای حمایت تیم ملی انجام می‌دهیم. 
 
وی در خصوص فراهم نشدن هتل برای دستیار کیروش گفت: یک مکانی برای دستیار کیروش فراهم شده بود که مربیان قبلی  هم در این مکان اقامت داشتند و بهروان دراین مکان هم حضور دارد اما دستیار کیروش این مکان را نپذیرفت و قرار شد اتاقی در هتل برای وی در نظر بگیریم درحال حاضر هتل‌های درجه اول اتاق ندارند و ما مسافرخانه برای دستیار کیروش در نظر نداریم. 
 
دبیری در پایان درباره خداحافظی با چهره خندان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کفاشیان در فوتبال حضور خواهد داشت چرا که جایگاه وی درفیفا و ای اف سی باید حفظ شود اگر کفاشیان رئیس نباشد به عنوان نائب رئیس و عضو هیئت رئیسه باقی می‌ماند تا کمک حال ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار