معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: از این پس شیوه نامه استعلام در خصوص ایرانی بودن کالاهای مکشوفه به ظن قاچاق در جلسات کارگروه حمایت از تولید استان مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سلیمان علیزاده در جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا در سطح عرضه اظهار داشت: از این پس شیوه نامه استعلام در خصوص ایرانی بودن کالاهای مکشوفه به ظن قاچاق در جلسات مطرح شده و هر یک از ارگانهای ذیربط باید اقدامات لازم را انجام دهند.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن اماکن عمومی نیروی انتظامی باید آخرین اقدامات و گزارش عملکرد خود را در خصوص صدور ابلاغ و اخطار و نیز تعطیلی صرافی های غیر مجاز در سطح استان را به کارگروه ارائه کنند.

علیزاده گفت: در این جلسه مقرر شد که در گشت های مشترک بازرسی از لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر مواد غذایی در سطح عرضه دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دستگاه کاشف عمل کرده و نسبت به تنظیم صورت جلسه کشف کالای قاچاق اقدام و بازرسان اصناف در معیت کارشناسان آن دستگاه همراهی کنند.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: باید برابر ابلاغیه برنامه های قاچاق در سال جاری هر یک از دستگاه های عضو کارگروه مصوبات مربوطه را اقدام و نتیجه را به صورت کتبی به این معاونت ارسال کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.