35 هزار مشترك برق در استان يزد اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان يزد گفت: مشتركان برق استان در سال گذشته 611 هزار و 286 بوده كه پيش بيني می شود امسال اين رقم از 646 هزار مشترك عبور كند.
35 هزار مشترك برق در استان يزد اضافه می شود

محمدرضا صحتی  درباره اقدامات كاهش پيك بار در حوزه كاهش تلفات و مديريت مصرف افزود: در هدف امسال اقدامات كاهش پيك به ميزان 94 مگاوات در دستوركار قرار گرفته و اين درحالی است كه سال گذشته اين ميزان 55 مگاوات بوده است.

وی با اشاره به سهم 44.6 درصدی صنايع در پيك بار سال جاری اظهار كرد: در سال گذشته تعداد 261 واحدصنعتی استان در طرح تعميرات و تعطيلات مشاركت داشتند كه بر اساس آن 22 ميليارد ريال پاداش دريافت كرده اند.

مديرعامل شركت توزيع برق استان اضافه كرد: حدود پنج ميليارد ريال پاداش به 69 واحد صنعتی همكار در طرح ذخيره عملياتی در سال 94 پرداخت شده است.

صحتی درباره سهم بخش های مختلف در پيك بار امسال خاطرنشان كرد: سهم مشتركان كشاورزی 13 درصد و 22 درصدی مشتركان خانگی در پيك بار سال جاری پيش بينی شده و استان يزد با فرهنگ سازی 15 هزار دانش آموزيزدی و جلب مشاركت 380 مشترك كشاورزی به عنوان يك الگوی كشوری در فرهنگ سازی مديريت مصرف مطرح خواهد شد.

اين مسئول همچنين به رقم 976 هزار مگاوات بر ساعت فروش انرژی در سال گذشته اشاره و اظهار كرد: پيش بينی می شود اين رقم از يك ميليون و 31 هزار مگاوات بر ساعت فراتر رود.

وی ادامه داد: پيش بينی ها نشان می دهد فروش انرژی استان يزد در بخش تجاری از 227 هزار و 174 مگاوات ساعت سال قبل به بيش از 244 مگاوات ساعت در سال 95 برسد.
مديرعامل شركت توزيع برق استان با اشاره به بخش كاهش تلفات انرژی از اقدمات كاهش پيك امسال در حوزه فشار متوسط شامل 75.8مگاوات در بخش مديريت مصرف و چهار مگاوات در اين حوزه خبر داد.
وی  افزود: در برنامه های حوزه فشار ضعيف هم اين اقدامات شامل 11.2 مگاوات در بخش كاهش تلفات و 3 مگاوات در بخش مديريت مصرف خواهد بود.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: افزایش ، 35هزار ، مشترک ، برق ، دراستان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.