رئیس کمیته کوهنوردی با اسکی گفت: کوهنوردان ایرانی در کام چاتکا عالی کار کردند ودور از انتظار ظاهر شدند.

سیرائی: نمایندگان کشورمان دور از انتظار ظاهر شدندبیت اله سیرائی رئیس کمیته کوهنوردی با اسکی در گفتگو با خبر نگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: رقابت های کوهنوردی با اسکی یوروپن طی روزهای 2-4 اردیبهشت سال جاری در جزیره کامچاتکا روسیه برگزار شد و تیم اعزامی ایران با کسب 4 طلا دو مدال حسین صید، یک مدال نوید مقدیدویک مدال تیمی و یک مدال نقره توسط ابوالفضل ساوه ای مقام نخست تیمی را کسب کرد وکار نمایندگان کشورمان عالی بود و دور از انتظار ظاهر شدند.
 
وی تصریح کرد: در این رقابتها اروپائی ها هم حضور داشتند و قدرت های این ورزش شرکت داشتند و همانطور که قبلا گفته بودم رو سکو می رویم وپیش بینی ام درست بود یک نکته باید اضافه کنم. تری استند جوری قهرمان جهان و اهل اسپانیا در این مسابقات نبود. وی برای صعود به اورست بدون کپسول اکسیژن در نپال است.
 
سیرائی در ادامه گفت: ایران، روسیه، بلغارستان، بلاروس، کره جنوبی، ایتالیا، آمریکا و چک تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بود.
 
وی تاکید کرد: در سال جاری مسابقات جهانی وآسیائی را پیش رو داریم که ورزشکاران کشورمان خودرابرای آن رقابتها هم باید آماده کنند، کوهنوردان ایرانی از پتانسیل بالائی برخوردارند و توان اینکه در سکوی جهانی هم بایستند وجود دارد .
 
سیرائی که راهنما و مربی کوهنوردی هم است در خصوص همراهی با تیم های خارجی جهت صعود به قلل داخلی خاطر نشان کرد: در طی سال کوهنوردان خارجی را به قلل کشورمان می بریم وآنهارا با کوههای ایران آشنا می کنیم.
 
انهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار