شاهزاده تونکو اسماعیل تصمیم دارد برای خرید باشگاه آث میلان اقدام کند.

ولیعهد مالزی میلان را می خرد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تونکو اسماعیل سلطان ابراهیم ولیعهد مالزی  خود را به عنوان رقیب جدی مشتری چینی  میلان معرفی کرد.

مذاکرات بین سیلویو برلوسکونی رئیس  میلان و گروه سرمایه گذاران چینی  به رهبری رابین لی به کندی پیش می رود، دلیل تاخیرهای زیاد ناشی از بی میلی ایتالیایی ها برای واگذاری کامل این باشگاه است.

حال در این میان یک مشتری جدید پا به میدان گذاشته است، تونکو اسماعیل، ولیعهد  ایالت جوهور مالزی ، اعلام کرد که مایل است میلان را برای خود بخرد.

شاهزاده تونکو در نشریه استریت سنگاپور نوشت:من قصد خرید میلان را دارم،باید ببینیم اوضاع چطور می شود.من میلان را دوست دارم و از زمانی که  کوچک بودم همیشه عاشق فوتبال ایتالیا بودم.

تونکو اسماعیل با اشاره به تیم فعلی خود گفت: هنوز هم تمرکز اصلی من تیم دارالتعظیم است، اما می خواهم یک باشگاه اروپایی بخرم و امیدوارم که آن تیم میلان باشد.

بنا به نوشته کوریره دلو اسپورت، شاهزاده تونکو قصد دارد کار خود را با خرید بخش کوچکی از سهام میلان شروع کند، و فعلا برلوسکونی کنترل باشگاه را در اختیار داشته باشد ، و به تدریج شروع به افزایش سهم خود کند و نهایتا کنترل کامل باشگاه را در دست بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلان ، مالزی ، ولیعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار