در پنجمین"جشنواره استانی طرح كسب و كار خواجه نصیر طوسی" دو طرح ارائه شده از واحدهای فناوردانشگاه فردوسی مشهد، مقام های اول و دوم را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، در این جشنواره با هدف توسعه ایده پردازی به منظور شكل گیری شركتهای دانش بنیان و در یك همكاری مشترك بین پارك علم و فناوری خراسان رضوی، جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد برگزار شد.
جشنواره استانی طرح كسب و كار خواجه نصیر طوسی در سه بخش آزاد، دانشجویی و مدیریت شهری برگزار شد که در بخش دانشجویی طرح ربات پلتفرم روهان ارائه شده از هادی كلانی، دانشجوی دوره دكتری رشته مكانیك و عضو هیات مدیره واحد فناور " بنیان ابزار هوشمند پارس" به مدیر عاملی ملایجردی از مركز رشد واحدهای فناوری دانشگاه فردوسی مشهد حائز رتبه اول شد.
همچنین طرح كسب و كار واحد فناور " ایده پروران مشرق غزال" به مدیر عاملی محمد عرفان از مركز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان "ارتقاء رتبه علمی مجلات الكترونیكی" در بخش آزادجشنواره كارآفرینی كسب و كار خواجه نصیرالدین طوسی حائز رتبه دوم(به صورت مشترك)شدند.
در این جشنواره از 77 طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره، 4 طرح در بخش دانشجویی، 5 طرح در بخش آزاد و 3 طرح در بخش مدیریت شهری انتخاب شدند.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.