مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره این تیم توضیحاتی ارائه داد.

خروجی جلسه هیئت مدیره از زبان افشار زادهبهرام افشارزاده در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را امروز با حضور تمامی اعضا برگزار کردیم که در این جلسه اعضای هیئت مدیره از عملکرد اعضای تیم رضایت کامل داشتند و قدر دانی ویژه‌ای را از آنها به عمل آوردند. من نیز امیدوارم اعضای تیم سه بازی باقیمانده را با عملکرد خوب و برد به پایان برساند و با ایمان خاصی که به آنها دارم می‌دانم که اعضای تیم به موفقیت می‌رسند.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز آقای کردنوری و عباس رضوی گزارش لازم را به اعضای هیئت مدیره ارائه دادند و قرار شد در اسرع وقت جلسه‌ای نیز با حضور حسن روشن برگزار شود تا بخش اکادمی نسبت به اعلام برنامه‌های خود اقدامات لازم انجام دهد و برنامه ریزی های مناسب را به هیئت مدیره ارائه دهد.

افشارزاده افزود: از دیگر مواردی که در جلسه امروز اعضای هیئت مدیره در مورد آن به گفتگو پرداختند پاداش آبی پوشان بود که صحبت های لازم در این زمینه صورت گرفت و قرار شد در صورت برد اعضای تیم در بازی آینده مقابل سایپا پاداش ویژه برای آبی پوشان در نظر گرفته شود.همچنین پاداش برد اعضای تیم مقابل تیم فولاد را نیز به حساب‌های آنها واریز خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در مورد  حضور کارمندان اداری باشگاه در ورزشگاه امام رضا صحبت های لازم صورت گرفت و قرار است به زودی ورزشگاه امام رضا نیز با حضور کارمندان باشگاه راه اندازی شود و نسبت به استقرار کادر پایه‌ها در آنجا برنامه ریزی خاصی انجام گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، افشارزاده ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار