عضو هیات مدیره از رضایت کامل هیات مدیره از اعضای تیم و همچنین پاداش ویژه برای آنها خبر داد.

جهانیان: هواداران استقلال بی نظیر ترین هواداران دنیا هستندشهاب جهانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه هیات مدیره اظهار داشت :جلسه بسیار خوبی را با حضور تمامی اعضا برگزار کردیم و با توجه به پاداشی که اعضای هیات مدیره برای اعضای تیم  برای برد مقابل فولاد در نظر گرفته بودند از همین رو قرار شد مدیر عامل این امر را عملیاتی کند و پاداش بازیکنان را به حساب آنها واریز کند.

وی ادامه داد:با توجه به اهمیت سه بازی باقیمانده تا پایان فصل اعضای هیات مدیره تصویب کردند که در صورت کسب پیروزی در هر سه دیدار باقیمانده پاداش ویژه ای به اعضای تیم پرداخت شود.

جهانیان افزود: همچنین اعضای هیات مدیره پس از بررسی شرایط خوب تیم بعد از شکست در دربی و کسب برد روحیه بخش مقابل فولاد رضایت کامل خود را از بازیکنان و کادر فنی اعلام کردند . همچنین جا دارد تشکر ویژه ای از هواداران عزیز آبی پوش داشته باشم چرا که آنها بی نظیرترین هواداران فوتبال در دنیا هستند و  آنها با حضورشان در دیدار مقابل فولاد  انرژی زیادی را به همه اعضای باشگاه استقلال به ویژه بازیکنان و کادر فنی انتقال دادند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: همه اعضای هیات مدیره بابت پیروزی مقابل فولاد به آینده تیم در سه بازی باقیمانده امیدوار هستند و همه ما تلاش خواهیم کرد تا استقلال به آنچه استحقاقش را دارد دست پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار