اصفهان به عنوان یکی از 10 شهر دیدنی جهان آماده میزبانی از گردشگران خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در دیدار 'جاكوب زوما' رئیس جمهور آفریقای جنوبی گفت: در سه سال گذشته، ورود گردشگران خارجی به اصفهان سه برابر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینكه صنعت گردشگری، یكی از محورهای توسعه استان اصفهان است افزود: اصفهان در طی سه سال گذشته میزبان گردشگران خارجی از 86 كشور جهان بوده است.

وی با اشاره به اینكه استقبال گردشگران خارجی از اصفهان درحال افزایش است، افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران درحال توسعه امكانات گردشگری و ساخت هتل های جدید در شهر تاریخی اصفهان هستیم.

استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی كه یكهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، كاخ چهلستون، باغ فین كاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است، كانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

این استان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر است كه از این تعداد 57 هتل و 30 مهمانپذیر در شهر اصفهان قرار دارد.

' جاكوب زوما ' رئیس جمهوری آفریقای جنوبی در ادامه سفر خود به ایران شب گذشته با استقبال حمید چیت چیان وزیرنیرو و رسول زرگرپور استاندار اصفهان وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی این شهر شد.

زوما در جریان سفر یك روزه به اصفهان از جاذبه های تاریخی این شهر گردشگری دیدن کرد و قرار است ظهر امروز در ضیافت ناهار استاندار اصفهان در هتل عباسی اصفهان حضور یابد.

جاكوب زوما رییس جمهوری آفریقای جنوبی بامداد یكشنبه در صدر یك هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی متشكل از جمعی از وزیران و فعالان اقتصادی این كشور وارد تهران شد. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار