دولت قطر اعلام کرد به منظور کمک به مردم عراق در شرایط دشوار این کشور ، کمک ۱۰میلیون دلاری به عراق اختصاص داده است.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری دولتی قطر ، دولت قطر اعلام کرد به منظور کمک به مردم عراق در شرایط دشوار این کشور و با توجه به محاصره بسیاری از شهرهای آن ، کمک ۱۰میلیون دلاری به عراق اختصاص داده است.

وزارت امور خارجه قطر یکشنبه با صدور بیانیه ای با اعلام این مطلب افزود :«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی »امیر این کشور با اعطای کمک 10 میلیون دلاری به عراق به عنوان کمک انسان دوستانه برای کاستن از مشکلات مردم عراق موافقت کرده است .

وزارت امور خارجه قطر خاطر نشان کرد که صندوق توسعه قطر و جمعیت هلال احمر این کشور با امضای توافقنامه ای ، به زودی ارسال کمک های انسان دوستانه به عراق را با هماهنگی موسسات وابسته به سازمان ملل متحد آغاز خواهند کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه قطر تاکید شده است که کمک های انسان دوستانه این کشور به مردم عراق شامل مواد غذایی و بهداشتی و درمانی از جمله در مناطق استان الانبار خواهد بود .





انتهای پیام/


برچسب ها: بین الملل ، کمک ، قطر ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
بی شرفهای تکفیری وهابی به اسم کمک تجهیزات و امکانات برای وهابی های مستقر در الانبار و برای داعش و جیش الاسلام و دیگر تروریست های عرب سنی وهابی ارسال میدارد که در مقابل شیعیان و سنی های وطن پرست و مخالف داعش و تکفیری ها مقابله و مقاومت کنند تا فرصت گرفته به آنها تجهیزات و نیروی مزدور وهابی برسانند .تمام تلاش و هزینه های هنگفت جهت کشتار ملت عراق و سوریه برای این است که با نسل کشی شیعه ها و سنی های مخالف وهابیت را در دستور کار دارند که بقول خودشان یکدست همه مسلمانان افراطی وهابی سنی عرب باقی بماند و همه با هم با اسراییل و امریکا کنار آمده به نوکری یهودیان صهیونیزم بروند و کسی به آنها تهنه خود فروش ندهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
یکی نیست بهشون بگه شما به تروریستها کمک نکنین کمک مالی پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سمی نباشن
آخرین اخبار