حوادث جاده ایی گلپایگان 22 نفر را به کام مرگ کشانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،دبیر جامعه ایمن گلپایگان گفت: جاده جدید کوچری، جاده تیکن، و پیچ گدار سرخ در جاده موته ـ گلپایگان، از محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز نقاط برون‌شهری در شهرستان گلپایگان است که هر ساله موجب کشته شدن سرنشین خودروها می‌شود.

علی کریمی اظهار داشت: در سال گذشته یک هزار و ۲۸۳ مورد حادثه در گلپایگان به ثبت رسیده است که از این تعداد ۷۳۵ مورد حوادث ترافیکی بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد افزود: پارسال ۹ موتورسوار، ۳ عابر پیاده و ۱۰ خودرو سوار در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری شهرستان، جان خود را از دست دادند .

وی از مسئولان خواست برای رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان گلپایگان که هرساله تلفات جانی و مالی به همراه دارد تدابیر لازم را بیاندیشند.

کریمی خاطر نشان کرد: کمیته جامعه ایمن در قالب زیر کمیته‌های فرهنگی، حوادث ترافیکی، حوادث ناشی از کار و بهداشت مدارس، با همکاری کارشناسان ذی‌ربط در کاهش حوادث شهرستان فعالیت دارند.

بگفته دبیر جامعه ایمن گلپایگان سال گذشته بر اثر سقوط از بلندی سه کارگر ساختمان، غرق‌شدگی ۲ نفر، خودکشی ۷ نفر و بر اثر ضربه با جسم سنگین به سر یک نفر جان خود را از دست داده اند.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.