رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان مبارکه گفت:پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر کرکوند هلال احمر شهرستان مبارکه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان مبارکه گفت : افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری حاصل یک کار خیر و هماهنگی بین خیرین و هلال احمر است .

چرخ ساز با اشاره به این که این پایگاه 16 روستا را پوشش امدادی می دهد افزود : نقاط حساس دیگر از جمله کارخانه فولاد مبارکه و راه های ارتباطی منطقه نیز تحت پوشش قرار می گیرند که این بسیار اهمیت دارد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: استان اصفهان یکی از پر حادثه ترین استان های کشور از حیث حوادث جاده ای است و تعداد عملیات های امدادی پایگاه های این استان در حوادث قابل توجه است .

چرخ ساز با بیان این که در مسیر کنار گذر غرب اصفهان میزان تردد زیاد بوده و وجود صنایع بزرگ در این مسیر باعث رفت وآمد وترافیک سنگین می شود که وجود این پایگاه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد .

وی در پایان افزود: پایگاه هلال احمر شهرستان مبارکه با هزینه ایی بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال به وسعت 1000 مترمربع و با زیربنای 150 مترمربع در یک طبقه احداث شده است.

انتهای یپام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.