515 داروخانه فارس، برای تحقق شعار "غلبه بر دیابت" بسیج شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصطفی قائمی نیا مدیر تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی در معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، 515 داروخانه استان به عنوان پایگاه ترویج سلامت، برای توزیع 35 هزار کتابچه آموزشی در زمینه دیابت بسیج شده اند.
او محتوای این کتابچه ها را در زمینه دارو درمانی دیابت عنوان کرد و ادامه داد: این کتابچه ها در در کیسه های دارویی مراجعه کنندگان قرار داده می شود.
دکتر قائمی نیا، با معرفی نشریه الکترونیکی  « دانستنی های غذا و دارو » که از هشت سال پیش تاکنون، روزهای شنبه در پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، منتشر می شود، گفت: امسال به مناسبت هفته سلامت، این نشریه به صورت روزانه، در صفحه نخست پایگاه اینترنتی دانشگاه، پایگاه اینترنتی معاونت غذا و دارو و صفحه نخست اتوماسیون اداری دانشگاه منتشر می شود.
مدیر تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی معاونت غذا و دارو، اضافه کرد: این نشریه با محوریت بیماری دیابت و با ارائه فیلم و متن، قابل دسترسی است.
او ارائه متن آموزشی مشترک در زمینه دارو درمانی دیابت به تمام شبکه های بهداشت و درمان استان برای انتشار در برنامه های آموزشی ویژه هفته سلامت را دیگر اقدام این معاونت، به مناسبت هفته سلامت برشمرد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: بسیج ، داروخانه ، فارس ، دیابت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار