رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان گفت توجه به تنوع زیستگاهای شهرستان در شرق استان احداث درمانگاه برای درمان این حیوانات در این شهرستان از ضروریات می باشد .

درمانگاه ویژه حیوانات نادر درریگان ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد سعادت نژاد امروز در گفتگو با خبر نگار ریگان افزود:با توجه به اینکه جاده ترانزیت ریگان چابهار از کنار زیستگاهای شهرستان عبور می نماید پرندگانی در این محور زخمی میشوند که نیاز به مداوا دارند .

وی تصریح کرد: در صورت مداوا نشدن این پرندگان نادر این حیوانات تلف میشوند که ساخت درمانگاه در این شهرستان از ضروریات می باشد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان افزود با توجه به اینکه جوجه تیغی ودیگر حیوانات در جاده های روستایی نیز دچار صدماتی میشوند در کوتاه ترین زمان نیاز به مداوا دارند .

سعادت نژاد گفت :شهرستان ریگان دارای تنوع زیستی از انواع حیوانات نادر می باشد که حفاظت از این حیوانات در این شهرستان در دستور کار است.

وی گفت سوسمار دم تیغی ایرانی ،آهو جبیر ایرانی ،مار دوشاخ و انواع پرندگان نادر از جمله هو بره و..در این شهرستان زیست می نمایند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان خاطر نشان کرد جهت حفاظت از این گونه های نادر همیاران محیط زیست در مناطق کوهستانی با اداره محیط زیست این شهرستان همکاری تنگاتنگی دارند .

سعادت نژاد از مشاهده چند راس پلنگ در مناطق کوهستانی ریگان خبر داد واظهار داشت مردم در حفاظت از این گونه با اداره محیط زیست همکاری نمایند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.