عملیات شمع‌کوبی و ساخت بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی شهید موسوی در این شهر آغازشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در دو بحث عمرانی و درمانی، خدماتی را در مدت یک‌سال گذشته به انجام رسانده است که اعلام این عملکرد خالی از لطف نیست.
 کامران سالمی افزود: در این زمینه توزیع عادلانه خدمات به نقاط حاشیه شهر را داشتیم که نیاز بود روستا‌ها مشمول خدمات بهداشتی شوند تا به آن‌ها خدمت‌رسانی صورت گیرد.
وی گفت: طبق این مسئله و دستورات وزارتی در سال ۹۴، جمعیت مورد بررسی قرار گرفت که در این بین حدود ۱۴ هزار خانوار شناسایی و طبق قوانین به ۴۴ گروه تقسیم شدند.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر به ساخت بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی خرمشهر اشاره کرد و افزود: مراحل تخریب و نخاله برداری و تسطیح این بیمارستان انجام شده و در حال شمع‌کوبی بوده که به پیمانکار تحویل داده شده و به‌طور جدی در حال انجام است.
 سالمی گفت: در بیمارستان ولیعصر پروژه‌های عمرانی در دستور کار داشتیم که بسیار چشمگیر بود و باعث شد در ارائه خدمات به بیماران از فراغ بال بیشتری برخوردار شویم.
 وی افزود: کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) در سه طبقه ساخته خواهد شد و تمام خدمات کلینیک و پاراکلینیک در این مکان قابل دسترس خواهد بود و در حال حاضر طبق زمان‌بندی خود در حال پیشروی است و مسائلی که نیاز به ورود داشت این کار انجام شد و در اختیار پیمانکار قرار گرفت.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: پروژه LDR نیز در اختیار پیمانکار گذاشته شده و در حال ساخت است، این بخش متعلق به بخش زایمان بوده که تمام خدمات زایمان در این مکان صورت داده خواهد شد.
سالمی افزود: از دیگر پروژه‌های که در این بیمارستان به انجام رسیده، تعمیرات تصفیه‌خانه، لاندری و برق بیمارستان نیز در مرحله مطلوبی از کار است.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.