سند مالکیت بیمارستان شهدای هندیجان به نام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: سند این بیمارستان پس از شش سال پیگیری به منظور قرارگیری نام این بیمارستان در فهرست بیمارستان‌های وزارت بهداشت صادر شد.

 ناصر حاتم‌زاده افزود: این بیمارستان در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد که فقدان سند مالکیت، بیمارستان را تا به امروز از دریافت بسیاری از خدمات حوزه سلامت محروم ساخته بود. 

وی گفت: صدور این سند زمینه دریافت پروانه بهره برداری، عقد قرارداد با بیمه‌ها، جذب متخصص و سایر اعتبارات و کمک‌های مشمول طرح تحول نظام سلامت را برای این بیمارستان فراهم می‌کند. مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان افزود: دریافت سند نیازمند اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال بود که با مساعدت مسئولان ذیربط این مشکل حل و سند صادر شد.

 حاتم‌زاده گفت: دریافت پروانه بهره برداری به اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال نیازمند است که با توجه به محرومیت شهرستان امیدواریم شهرداری مساعدت لازم را در خصوص صدور پروانه به عمل آورد. شهرستان هندیجان با جمعیت ۴۵ هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته و دارای یک بیمارستان و چهار مرکز بهداشت با ۲۵۰ پرسنل است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، صدور ، سند ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.