مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال گذشته تعداد سازمان‌های مردم نهاد در استان به ۲۳ سازمان افزایش یافت و ۸ سمن نیز در مراحل اخذ مجور فعالیت هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: در شروع سال 93، فقط یک سازمان مردم نهاد در سطح استان اردبیل مجور فعالیت داشت که خوشبختانه در سال 94 به 23 سازمان مردم نهاد افزایش یافت و 8 سمن نیز در مراحل اخذ مجور فعالیت هستند.

وی گفت: در سال گذشته حدود 140 میلیون تومان تفاهم‌نامه با سازمان‌های مردم نهاد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزش داشتیم که در این راستا سال گذشته حدود 250 برنامه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل انجام شد. در سال گذشته حدود 27 جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان اردبیل برگزار شد که این جلسات حدود 160 مصوب داشت و امیدواریم در سال جدید جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به منظور توجه به حوزه جوانان مرتب برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در سال جدید از سازمان‌های مردم نهاد دعوت می‌کنیم تا در جلسات ستاد ساماندهی حضور داشته و به ارائه گزارش‌های فعالیت مجموعه خود بپردازند که این خود به نوعی یک انگیزه برای فعالیت بیش‌تر است.

بهتاج تصریح کرد: در طول تاریخ جوانان در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی در کارهای خود کسب کرده‌اند که ما نیز باید بتوانیم از این سازمان‌های مردم نهاد در راستای حل معضل و آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، وجود ، سازمان ، مردم ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.