رقابتهای این هفته فوتبال بوندس لیگای آلمان ، امروز با چند دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدارها تیم های بایرن مونیخ و دورتموند حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابتهای هفته ۳۱بوندس لیگا امروز از ساعت ۱۸ با پنج دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار ها ، دو تیم مدعی بایرن مونیخ و دورتموند از سد حریفانشان گذشتند.
 
تیم بایرن مونیخ صدرنشین بوندس لیگا در ورزشگاه المپیک برلین و در حضور ۷۶ هزار تماشاگر به مصاف تیم هرتابرلین رفت و توانست این تیم را با دو گل شکست دهد.

گل اول باواریایی ها را آرتورو ویدال ، هافبک شیلیایی این تیم که چند هفته است برای این تیم گلزنی می کند در دقیقه ۴۸ و روی پاس ماریو گوتزه به ثمر رساند. سپس دیگو کاستا دقیقه ۷۹ یک گل دیگر به ثمر رساند تا بازی دو بر صفر شود.

تیم بایرن با این پیروزی ۸۱ امتیازی شد و در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ ، با هفت امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند صدرنشین است و تا حد زیادی قهرمانی خود را قطعی کرده است. هرتابرلین هم با ۴۹ امتیاز چهارم است و همچنان آخرین سهمیه آلمان را برای لیگ قهرمانان در اختیار دارد. 
 
** در دیگر مسابقه مهم ، دورتموند مهمان تیم اشتوتگارت بود که توانست این تیم را با سه گل مغلوب کند.

شینجی کاگاوا دقیقه ۲۱ گل اول زنبورها را به ثمر رساند. سپس کریستین پولیسیک دقیقه ۴۵ و هنریک میختاریان دقیقه ۵۶ دو گل دیگر زدند دورتموند این مسابقه را سه بر صفر پیروز شد.
دورتموند با وجود این پیروزی شانس بسیار اندکی برای قهرمانی دارد و با ۷۴ امتیاز دوم است.
اشتوتگارت نیز با ۳۳ امتیاز پانزدهم است.
 
نتایج دیگر مسابقات هم زمان:
 
کلن ۴ - دارمشات ۱
 
اینگولشتات ۲ - هانوفر ۲
 
وولفسبورگ ۰ - آگزبورگ ۲
 
آخرین مسابقه امشب را شالکه و لورکوزن ساعت ۲۱ برگزار می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار