تیم دورتموند امشب با نتیجه سه بر صفر از سد هامبورگ گذشت.



زنبورها همچنان در تعقیب بایرنبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بورسیا دورتموند امشب در مسابقات هفته ۳۰ بوندس لیگا میزبان تیم هامبورگ بود که در نهایت با سه گل این تیم را شکست داد. این اولین پیروزی دورتموند برابر هامبورگ در دو سال اخیر بود.
دقیقه 38 دورتمند گل اول را به ثمر رساند .یک کرنر برای دورتموند به دست آمد. کرنر را پولیسیچ کوتاه برای کاگاوا فرستاد، کاگاوا هوملز را در محوطه صاحب توپ کرد و هوملز نیز تک ضرب برای پولیسیچ فرستاد و بازیکن 17 ساله زنبورها، با یک ضربه عالی دروازه آدلر را باز کرد.
دقیقه 44 پاس چیپ شاهین توپ را از شلوغی میانه میدان آزاد کرد و راموس در موقعیتی خوب صاحب توپ شد. راموس با حرکت انفرادی وارد محوطه حریف شد و با از میان برداشتن دو مدافع هامبورگ دروازه آدلر را باز کرد.
دقیقه 52 بازی روی پاس راموس، کاگاوا با آدلر تک به تک شد، خطای آدلر به روی شینجی کارت قرمز را برای سنگربان هامبورگ به همراه داشت.


دقیقه 77 بازی با مصدومیت اکدال اوضاع تیم لابادیا بدتر از پیش شد. آن ها هر سه تعویض خود را انجام داده بودند و با 9 نفر کار را ادامه دادند.

در ادامه چندین موقعیت را زنبورها از دست دادند تا در دقیقه 86 با شوت کاگاوا و روی ریباند راموس گل سوم زنبورها را وارد دروازه حریف کند.

بازی با همین نتیجه به اتمام رسید و دورتموند با این پیروزی ۷۱ امتیازی شد و همچنان در تعقیب بایرن ۷۸ امتیازی است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار