پروازهای عتبات عالیات عراق ازمبدا یزد به سه پرواز درهفته افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیر حج و زیارت یزد گفت: شمار پروازهای اعزامی زائران یزدی به عتبات عالیات عراق به سه پرواز در هفته افزایش یافت.

علی اصغر شریفی بابیان اینكه روزهای یكشنبه ، چهارشنبه و جمعه هرهفته اعزام زائران به صورت هوائی به عتبات انجام می شود افزود پیش از این شمار پروازهای هوایی از یزد به عتبات عالیات عراق، دو پرواز در هفته بود.

وی گفت: روزهای یكشنبه شش كاروان وچهارشنبه وجمعه هركدام چهار كاروان و درهفته مجموعا 400 زائر یزدی از فرودگاه شهید صدوقی به مقصد فرودگاه نجف ، بغداد و بعلكس اعزام می شوند.


شریفی ادامه داد: متقاضیان به عتبات عالیات عراق می توانند برای اعزام هوائی به دفاترمجاز زیارتی درسطح استان مراجعه و بدون پیش ثبت نام و قرعه كشی ثبت نام كنند.


مدیر حج و زیارت استان یزد خاطرنشان كرد: در فروردین ماه امسال دو هزار و583 زائر در قالب 68 كاروان به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شده اند.


وی اضافه كرد: از این تعداد 40 كاروان بصورت هوائی و تعداد 28 كاروان زمینی عازم عتبات عالیات كشور عراق شده اند. 


مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: درسال گذشته بیش از 20هزارزائر در قالب 511 كاروان از این استان به صورت هوائی وزمینی به سفر زیارتی عتبات عالیات عراق اعزام شدند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.