جوانی که با دوچرخه اقدام به سرقت آیفون تصویری خانه‌های شهروندان شرق تهران می‌کرد ، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرقت از خانه‌ میلیارد‌های شرق تهران با دوچرخه/ مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه کنندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی گزارشات دریافتی از شهروندان ساکن در مسعودیه تهران مبنی بر سرقت آیفون تصویری منازل، پرونده ای در کلانتری تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه در بازبینی دوربین مدار بسته خانه‌های ثروتمندان، فرد سارق شناسایی و با استعلام از سیستم بایگانی مجرمین، محل سکونت متهم ردیابی شد.

سپس بنا به دستور قضایی، حکم ورود به منزل دزد آیفون‌ها صادر و اکیپی از نیرو‌های زبده کلانتری جهت دستگیری متهم عازم خیابان ابومسلم شدند.

عوامل پلیس در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد 18 دستگاه آیفون، به همراه دستگاه دو چرخه و تعدادی باند خودرو کشف و ضبط کردند، همچنین سارق پس از انتقال به کلانتری به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری 157 مسعودیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران چوان ، گفت: متهم که سابقه  سرقت در گذشته را دارد، جهت کشف سایر جرائمش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گفته سرهنگ نادری، مالباختگان می‌توانند جهت شکایت و پیگیری پرونده خود به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در  اتوبان محلاتی نبرد شمالی ، خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.