سخنگوی وزارت کشور از ارائه گزارش طرح "گشت امنیت اخلاقی" از سوی این وزارتخانه به به هیئت دولت خبر داد.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اظهارات ملاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مبنی بر اینکه گزارش وزارت کشور در مورد ابعاد طرح "گشت نامحسوس اخلاقی ناجا" روز یکشنبه به هیئت دولت ارائه خواهد شد، اظهار داشت: ما در وزارت کشور گزارشی از روند طرح گشت نامحسوس اخلاقی تهیه و روز جمعه "3 اردیبهشت" آن را به دفتر معاون اول تحویل دادیم.
 
وی در این مورد که گفته شده این طرح بدون در نظر گرفتن نظر وزارت کشور تدوین شده است، اظهار داشت: ما برحسب دستوری که ریاست جمهور مبنی بر پیگیری این طرح دادند، گزارشی را در مورد چگونگی این مهم و زوایا و مواد قانونی از نیروی انتظامی دریافت کردیم.
 
امیری در پایان تصریح کرد: براساس این گزارش و همچنین نظرات وزارت کشور، روز گذشته گزارشی در مورد این طرح از سوی وزارت کشور  به هیئت دولت ارائه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام:طرح خوبی میتواندباشد.خوبست برای شهرستانیهاهم ویامراکزاستانهااجرایی میشد.متوانندباآموزش بسیجی هایی که حاضرندفقط برای رضای الهی بطورعبادی-افتخاری خدمت کنندهم نیروی رسمی شان را درجای مهمتربکارگیرندومقدمه ای باشدبرای اجرای اصل هشتم قانون اساسی واحیاناتشکیل سارمان یابه کلام آقای مکارم مرجع محترم"وزارت امربه معروف ونهی ازمنکر"شودصدالبته موضوع حساس وظریف است وفقط بایدبه خلافهای علنی ونیمه علنی بپردازدوبانظارت دقیق ووجودیک معاونت ویژه درنیروی انتظامی وگرنه مانندگشت ارشادبرخی رسانه های اجنبی ومطبوعاتی های جاهل وگروههاوجناحهای مغرض سیاسی آنرابه تمسخروشکست میکشانند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
امربه معروف فراموش شده است بایداحیاشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
به نظرم گشت نامحسوس باید راجع به امنیت مردم اقدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
در دستور کار این 7هزار نفر مقابله با زورگیری و دزدی و سرقت مسلحانه و حفظ جان و مال مردم هم هست ؟ یا فقط باید در مورد حجاب کار انجام بدن؟ کاش بابت پولی که میگیرن و وقتی که صرف میشه یه امنیت همه جانبه برای مردم ایجاد کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدایا شکرت دیگه با اومدن این هفت هزار نفر تموم مشکلات زندگیمون حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
خود بی حجابی یک مشکل و آفت جدی در سطح جامعه اسلامی است خدا قوت به عزیزان ناجا که در جهت رفع این مشکل برآمده اند بنده به عنوان یک شهروند عادی حاضر به همکاری با ناجا می باشم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
بسیار عالیه ممنوووووووووووووووؤوون
آخرین اخبار