امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارسال 19 میلیون تعرفه به 21 استان کشور/آغاز تبلیغات انتخاباتی از 8 صبح فردا

سخنگوی وزارت کشور گفت: روز گذشته حدود 19 میلیون تعرفه چاپ شده و به مراکز 21 استان ارسال شده است.

ارسال 19 میلیون تعرفه به 21 استان کشور/ تا امروز تخلفات قابل توجه انتخاباتی مشاهده نشده استحسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در 10 اردیبهشت، اظهار داشت: مقدمات مربوط به اخذ رای از مردم 21 استان کشور از جمله آموزش نیروی انسانی فراهم شده  است.

وی افزود: روز گذشته حدود 19 میلیون تعرفه چاپ شده و به مراکز 21 استان ارسال شده است، با صورت جلسه و تشریفات قانونی با حضور نماینگان هیئت نظارت و شورای نگهبان تعرفه های رای در مخازن مربوطه قرار گرفته و در زمان رای‌گیری در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه 17 میلیون نفر در این دور از انتخابات واجدین شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: همه مقدمات برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات مهیا است و اعضای ستاد انتخابات کشور همچون دوره قبل  آماده برگزاری انتخابات هستند تا یک انتخابات پر شکوهی برگزار شود.

قائم مقام وزارت کشور درباره تخلفات انتخاباتی در این دور خاطرنشان کرد: تا به امروز تخلفات قابل توجهی مشاهده نشده، موارد جزئی بوده که با تذکر حل شده است در این راستا وزارت کشور  فضای مجازی و غیرمجازی را رصد کرده و همواره بر آن نظارت دارد.

سخنگوی وزارت کشور ضمن توصیه به نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم نامزدها و طرفدارانشان مانند دور قبل انتخابات، قوانین را در رفتار انتخاباتی خود رعایت کنند.

امیری با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات 136 نامزد در 55 حوزه انتخابیه به رقابت می‌پردازند، خاطر نشان کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از 8صبح فردا پنج‌شنبه(2 اردیبهشت ماه) آغاز و تا 8 صبح پنجشنبه 9 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. همچنین تا 24 ساعت قبل از زمان اخذ رای تبلیغات در فضای مجازی و غیر مجازی ممنوع و د رصورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار