مدیركميته امداد امام خميني (ره) تربت جام از پرداخت بيش از 30 میلیارد ريال زكات در دوازده ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ؛ شیر محمد شاکر برآبادی با اشاره به اینکه در دوازده ماهه گذشته بیش از سی میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است ، گفت : ترویج و توسعه فرهنگ پرداخت زکات با توجه به نقش این فریضه الهی در رفع فقر نیازمند تبیین احکام پرداخت زکات، نقش آن در کاهش فقر، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده است.
وی امر به معروف و نهی از منکر را از ارکان احیاء شده در کشور دانست و افزود: قضیه زکات از مصادیق معروف است و از مصادیق منکر هم عدم پرداخت زکات است و امیدداریم که این امر با زمینه سازی لازم به صورت جامع پرداخته شود.
مدیركميته امداد امام خميني (ره) تربت جام با بیان اینکه با ایجاد حکومت اسلامی با رهبری خردمندانه امام راحل (ره) توان و زمینه اجرای احکام اسلامی در کشور بوجود آمده است، اظهار داشت : از جمله این امور پرداختن به وظایف اقامه نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر است که در اسلام جزء ارکان اساسی هستند.
 شاکر برآبادی ابراز امیدواری کرد و گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های هدفمندی که صورت پذیرفته است انشاالله بتوانیم قدم های ارزنده ای در خدمت به محرومان برداریم.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.