سرمربی تیم ملی بسكتبال با ویلچلر با اشاره به گروه بندی ١٢ تیم بازی های پارالمپیك ریو گفت: در دو گروه این بازی ها از نظر سطح فنی و كیفی تیم ها برابر هستند و به نوعی عدالت در گروه بندی، رعایت شده است.

عباس آقاكوچكی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با یادآوری اینكه ایران در گروه دوم مسابقات بسكتبال با ویلچر بازی های پارالمپیك قرار گرفته است، اظهارداشت: آلمان، آمریكا و انگلیس حریفان مهم و تعیین كننده ایران در مرحله مقدماتی مسابقات بسكتبال با ویلچر پارالمپیك هستند.
 
وی ادامه داد: به هر حال آلمانی ها در رده جوانان قهرمان جهان شدند. انگلیس از قدرت های این رشته در جهان به حساب می آید و آمریكا هم نایب قهرمانی جهان را در اختیار دارد.  
ضمن اینكه باید بگویم در گروه ما الجزایر تیمی ناشناخته است.

سرمربی تیم ملی بسكتبال با ویلچر با اشاره به تیم های گروه اول این رقابت ها خاطرنشان كرد: سختی این گروه به خاطر حضور تیم های استرالیا، كانادا و تركیه است. این سه تیم جزو بهترین ها هستند.
 
آقاكوچكی تاكید كرد: در مجموع و با در نظر گرفتن سطح كیفی تیم ها و قدرت فنی آنها، عدالت در گروه بندی تیم ها رعایت شده و هر دو گروه تقریبا در سطح یكسانی هستند. 

سرمربی تیم ملی بسكتبال با ویلچر تاكید كرد: در مرحله مقدماتی به طور كلی كار خیلی سختی نداریم. سختی كار ما در مرحله دوم و پلی آف مسابقات است. باید بتوانیم در مرحله مقدماتی جایگاهی خوب به دست بیاوریم تا در مرحله دوم با قرعه بهتر و راحت تری روبرو شویم. 

بر پایه این گزارش، بر اساس گروه بندی مسابقات بسكتبال با ویلچر بازی های پارالمپیك ریو ایران در گروه دوم با تیم های برزیل، آمریكا، انگلیس، آلمان و الجزایر هم گروه است و در گروه اول هم تیم های اسپانیا، استرالیا، كانادا، تركیه، هلند و ژاپن قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار