معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: بارندگی های اخیر 31 میلیارد و 750 میلیون ریال به زیرسازی معابر و آسفالت راه‌ها، فضای سبز، مبلمان شهری، تابلوها و تجهیزات ترافیکی، پروژه های عمرانی و فنی شهرداری و همچنین تاسیسات شهری کرمانشاه خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیر رحیمی افزود: در پی ورود سامانه بارشی، در هفته های اخیر به استان کرمانشاه شاهد بارش های رگباری شدیدی بودیم که با توجه به قدرت سیلابی، خسارت های زیادی به بخش های زیربنایی، تأسیسات شهری و ... شهر کرمانشاه وارد کرد.

وی از مسئولان اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان کرمانشاه خواست برای جلوگیری از ورود رسوبات و گل و لای ناشی از جریان های سیلابی به داخل شهر نسبت به تسریع در تکمیل طرح های گابین بندی و آبخیزداری در محل های مشخص شده و ورودی های شهر اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از شرکت آب و فاضلاب شهری نیز خواست شبکه آب و فاضلاب شهری را مورد بهسازی و بازسازی قرار دهند، چرا که هنگام بارش باران های شدید، موجب سرریز شدن آب از شبکه های آب و فاضلاب و جاری شدن آب از این شبکه ها در سطح شهر و بروز مشکلات بعدی می شود.

رحیمی گفت: شهرداری با بسیج همه امکانات خود اعم از ناوگان نقلیه و موتوری، ماشین آلات و افزایش گروه های خدماتی و استقرار این گروه ها در نقاط مختلف شهر و شناسایی مناطق پر خطر و ایجاد هماهنگی با دیگر دستگاه های مرتبط با موضوع سیل، و ایجاد سیل بند در جاهایی مثل کرناچی، ظفر، تنگ کنشت و چیاگلاناز حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری کرده و آمادگی لازم برای مقابله با بارش های سنگین را فراهم کردیم.


انتهای  پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.