الویت اجرای برنامه اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در بهشهر راه اندازی بزرگترین گلخانه کشور و توسعه بندر امیرآباد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران امروز در بهشهر گفت : ساخت گلخانه در بهشهر از طرح های محوری برای شرق مازندران است و برای اين منظور اعتبارات ويژه ای هم تخصيص داده می شود.

ربيع فلاح با بیان اینکه بزرگ ترين گلخانه كشور در بهشهر افتتاح می شود افزود : مقدمات كار در اين زمينه فراهم شده است و اميدواريم با همكاری مسئولان اين كار با فوريت عملياتی شود.

وی بندر اميرآباد بهشهر توسعه می یابد و گفت : توسعه اين بندر به عنوان قطب اقتصادی استان مازندران در دست اقدام است تا با رشد و توسعه آن شاهد مبادلات بيشتر و همچنين رشد و توسعه اقتصادی در منطقه باشيم.

وی توجه به توليد و اشتغال را مهم ترين محور اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود : همه مسئولان و مردم بايد با همدلی و همزبانی در كنار هم باشند تا شعار سال را با اتحاد عملياتی كنيم .

وی در جمع معتكفان شهرستان هاي نكا و بهشهر گفت : 70 درصد گروه سنيی شركت كننده در اعتكاف امسال در مازندران بين 15 تا 40 سال سن دارند.

وی افزود : حضور در اعتكاف برای جوانان فرصت بسيار ارزشمند است چرا كه ارتباط مناسبی كه با معبود پيدا می كنند روح و جان خود را صيقل می دهند و در مقابل آسيب های اجتماعی مصون می مانند.

بر اساس اعلام اداره كل تبليغات اسلامي مازندران امسال در ايام البيض ماه رجب حدود 20 هزار نفر در بيش از 300 مسجد استان معتكف شدند .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.