آسیب ها در طلاق شناسایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار نوشهر با بیان اینكه آسیب ها در طلاق باید شناسایی شود گفت: طلاق‌ باعث سردرگمی در روند برنامه‌ریزی‌ها می‌شود گفت : با ورود كارشناسان مجرب و بررسی دقیق علل طلاق و جدایی خانواده ها، جلوی این معضل گرفته شود.

علی شادمان با بیان اینکه 64 درصد طلاق‌ها در دوران نامزدی و یک سال نخست زندگی روی می‌دهد افزود: مركز اورژانس اجتماعی بهزیستی نسبت به برنامه ریزی برای كاهش طلاق در سال جاری نسبت به سال قبل اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه آمارهای ثبت اسناد و احوال باید یکسان‌ سازی شود گفت: آمارهای اولیه نشان از وقوع 48 درصد طلاق‌ها در 5 سال نخست ازدواج دارد و 16 درصد نیز مربوط به همان سال نخست ازدواج است.

وی درك درست از موقعیت اجتماعی زوجین را راهكاری منطقی جهت یك زندگی با دوام عنوان كرد و افزود: فضاهای مجازی، ارتباط نداشتن به‌صورت حضوری و جابه‌جا شدن برخی سنت‌های اجتماعی سبب شد تا جامعه به‌دلیل مجازی‌گرایی، عینی‌گرایی خود را از دست بدهد.

وی گفت : مدیران باید مداخله‌گر باشند و داده و آمار به جامعه دهند تا جلوی آسیب‌ها گرفته شود و در صورت لزوم زنگ خطر هم به صدا درآید تا راهکاری مناسب برای كاهش معضل طلاق ارائه شود.

فرماندار نوشهرتاكید كرد: دهیاران روستاهای بخش مركزی و كجور نیز به منظور به روز كردن آمار مرگ و میر، همكاری لازم را با مراكز بهداشتی و ثبت احوال داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، شناسایی ، آسیب ، طلاق ، نوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.