حمیدی رئیس اداره فنی‌ و حرفه‌ای اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم گفت: نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش قم تا هشتم اردیبهشت امسال برپا میشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ از قم نمایشگاه‌های هفته مشاغل تا هشتم اردیبهشت در هنرستان‌ها بر پا است و خانواده‌ها می‌توانند از این نمایشگاه‌ها بازدید داشته باشند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کار و دانش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: 75 هنرستان در سطح استان وجود دارد که 75 نمایشگاه در آنها برپا شده و در هر یک از آنها متناسب با رشته‌ها آثار هنرجویان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: آثار هنری هنرجویان مانند تابلو، نقاشی و کارهای گرافیکی در این نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. در زمینه صنعت به طور معمول در رشته‌های برق و الکترونیک و مکانیک دانش‌آموزان توانمندی خود را عرضه می‌کنند و در برخی از رشته‌ها مانند خیاطی نیز تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

حمیدی عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها می‌توانند در فرهنگسازی برای جذب عموم افراد جامعه به هنرستان‌ها مفید بوده و ورود به هنرستان‌ها از رشد قابل قبولی برخوردار شود

وی عنوان کرد: برخی از نمایشگاه‌ها به صورت سالنی و کارگاهی برپا می‌شوند که هنرجویان دستاوردهای خود را در آنها نمایش می‌دهند.

نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در محل هنرستان‌های استان هر روز از ساعت هشت تا 13 پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار