گفتمان انقلاب اسلامی رویکرد تبلیغ در مسابقات بین‌المللی قرآن است

رئیس سازمان اوقاف گفت: محتواهای تولید شده برای مسابقات بین المللی قرآن باید در سطح بین‌المللی باشد و نباید نگاه ملی و اختلافی داشت.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، صبح امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه در نشست ستاد برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه یکی از دغدغه ها تامین امنیت و نظم لازم در برگزاری مسابقات در مصلای تهران است ، اظهارداشت: در ان زمینه لازم است هماهنگی های لازم با نهادهای امنیتی ، انتظامی و نظامی صورت گیرد و این نهادها  با حضور در مکان برگزاری مسابقات ، تدابیر لازم را بیاندیشند.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با رئیس و شورای معاونین سازمان صدا و سیما ، تصریح کرد : لازم است ارزیابی لازم در خصوص فعالیت های رسانه ملی در مسابقات دوره گذشته صورت گیرد و انتظارهای متقابل از آنها نیز جمع بندی شود زیرا صداوسیما در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات بسیار تاثیرگذار است و باید برروی فعالیت ها در این بخش تمرکز و انسجام لازم را داشت.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه محتواهای تولید شده برای مسابقات باید در سطح بین المللی باشد و نباید نگاه ملی و اختلافی داشت ، گفت : براین اساس باید گفتمان انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تولید محتواها مدنظر قرار گیرد و به موضوعات مبتلا به جهان اسلام بپردازند و حتی باید برای محتوا و مطالبی که مجریان مسابقات بیان می کنند نیز برنامه ریزی کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در بازدیدهای متسابقان از اماکن مختلف هم باید محتواهای لازم و هدفمند به آنها ارائه کرد ، افزود : در بازدید از حسینیه جماران باید به متسابقان گفت که امام خمینی (ره) در حالی که می توانست در مکان های مجلل مستقر شود ، در این مکان ساده اسکان یافت و از همین فضای ساده و بی آلایش در برابر آمریکا و ظلم ایستاد و این نشان می دهد که بدون تجمل نیز می توان ایستادگی کرد.

وی اضافه کرد : امام خمینی (ره) علاوه بر آن که رهبر ایران اسلامی بود ، به دفاع از مظلومان ، مسلمانان از جمله ملت فلسطین می پرداخت و در بازدید از فضای باغ موزه دفاع مقدس نیز باید گفت که این جنگی تحمیلی میان جبهه کفر و اسلام بود و سردمدار دشمنان ما آمریکا بود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار