۲۰ رشته در مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشگاه آزاد بهبهان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس دانشگاه آزاد بهبهان گفت: در دو سال گذشته بیش از ۶۰ استادیار هیات علمی جذب شده است و برای توسعه آموزشی دانشگاه نیز ۲۰ رشته در دوره کارشناسی‌ ارشد و ۸۵ رشته در مقطع کار‌شناسی ایجاد شده است.
 محمدرضا یوسفی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان بهبهان در راستای نگاه فرهنگی ورزشی افزود: در حال حاضر بهبهان از پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در ایجاد فضای سبز و اماکن تفریحی برخوردار است.
 وی گفت: در منطقه خائیز که شرایط مناسبی برای اجرای برنامه‌های مختلف دارد، هیچ گونه نگاه فرهنگی- ورزشی نشده است که بر این اساس دانشگاه آزاد و دانشجویان این واحد آمادگی لازم را جهت ایجاد کمربند سبز شهرستان دارند.
 رئیس دانشگاه آزاد بهبهان افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد آماده هستند تا بسیجی وار زمینه برقراری امکانات فرهنگی و ورزشی فراهم کنند که در صورت حرکت مهم و گسترده در دل طبیعت بی‌تردید فضای شهرستان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
 یوسفی گفت: در حال حاضر اگر نگاه کنید سد شهدای بهبهان که روزی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود؛ اکنون به شدت مشکل زیست محیطی دارد.
 وی افزود: ما در دو سال گذشته بیش از ۶۰ استادیار را جذب واحد کردیم و بالغ بر ۲۰ رشته ارشد و ۵۸ رشته مهندسی در دانشگاه ایجاد شده است که باید به صراحت گفت، این دانشگاه از نظر توان علمی و پژوهشی دز زمینه توسعه و عمران شهرستان دست پری دارد.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، ایجاد ، رشته ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.