در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در این نشست که در ساختمان مرکزی پیام نور استان برگزار شد ،رئیس دانشگاه پیام نور انعقاد تفاهم نامه این دانشگاه با اداره کل ورزش و جوانان استان را گامی مهم در راستای ایجاد هم افزایی،کاهش هزینه ها و عمل به اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

بهمن سعیدی پور گفت:با انعقا این تفاهم نامه 2 دستگاه می توانند از فضاها و امکانات یکدیگر برای پوشش کمبودها و کاستی ها بهره ببرند.

وی افزود: این هم افزایی و کمک در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می توانند قدمی در جهت تحقق این شعار باشد.

سعیدی پور همچنین به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمانشاه از مسابقات کشوری پاورلیفتینگ و مچ اندازی دانشجویان پسر در اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: این مسابقات ، با همکاری بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز گفت: ما در حوزه ورزش با بیشتر دستگاه ها تفاهم نامه امضا کرده ایم.

مجتبی جوهری بیان داشت: ما امروز در حوزه ورزش قهرمانی استان نیاز به حامی مالی داریم چرا که جوانان ما باید در لیگ حضور داشته باشند تا دیده شوند و بتوانند برای تیم ملی انتخاب شوند.

وی افزود: به عنوان نمونه در یکی از استانهای کشور شهرداری به تنهایی 20 تیم لیگ برتری را حمایت می کند.

جوهری اظهار کرد: ما در 24 رشته ورزشی در سطح ملی سهمیه داریم؛ همچنین از نظر پویایی و علاقه به ورزش و میزبانی پرشور مردم استان از مسابقات کشوری جزو بهترین استانهای کشورهستیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.