رئيس دفتر و دستيار ويژه رئيس جمهوري در جريان سفر دولت به استان سمنان، به طور جداگانه از بخش هاي مختلف ستاد ارتباطات مردمي رياست جمهوري مستقر در سمنان بازديد كردند.

بازديد رئيس دفتر و دستيار ويژه رئيس جمهوري از سامانه 111 در سمنانبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، «محمد نهاونديان» و «حسين فريدون» در ابتداي ورود به ستاد سامانه 111، با حضور در يادمان شهدا، به مقام شامخ شهداي هشت سال دفاع مقدس اداي احترام كردند.

در ادامه، نهاونديان و فريدون از ستاد پاسخگويي سامانه 111 مستقر در سمنان بازديد كرده و با توضيحات دست اندركاران اين مجموعه، از جزئيات فعاليتهاي آن مطلع شدند.

رئيس دفتر و دستيار ويژه رئيس جمهوري همچنين در بازديد از غرفه ادارات كل و سازمان هاي مردم نهاد فعال استان از نزديك در جريان فعاليت و نقطه نظرات آنها قرار گرفتند.

در پايان اين بازديد، رئيس دفتر رئيس جمهوري و دستيار ويژه رئيس جمهوري به صورت جداگانه به يكي از تماس هاي مردم پاسخ و ديدگاه و درخواست آنان را ثبت كردند.

در اين ستاد كه فعاليت آن از 24 ساعت قبل تا 24 ساعت پس از سفر رئيس جمهوري ادامه دارد، بيش از 800 نفر از ادارات مختلف استان، به صورت شبانه روزي به تماس هاي مردم پاسخ و مسايل و درخواست هاي آنان را براي رسيدگي به بخش هاي مربوطه ارجاع مي‌دهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار