رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : از مهمترین دستاوردهای سفر هیات دولت به سمنان اختصاص 10هزار میلیارد ریال اعتبار است.

10هزار میلیارد ریال اعتبار به استان سمنان اختصاص داده شد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مسعود سلطانی فر عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار در جمع مسئولان افزود: این رقم بیش از پنج برابر اعتبار سالانه استان است و ظرف دو سال آینده می تواند تحولات چشمگیری در استان ایجاد كند.

وی با بیان اینكه سفر هیات دولت به استان ها همراه با دستاوردهای پرخیر و بركتی است ، افزود: این دستاوردها در استان سمنان بیش از سایر استان ها بوده است.

سلطانی فر از جمله دستاوردهای سفر هیات دولت به استان سمنان را تصویب پروژه های تامین و انتقال آب، سد سازی ، حمل و نقل و گسترش شبكه های ارتباطی اعلام كرد.

وی اظهار كرد: یكی از مهم ترین دستاوردهای كاروان تدبیر و امید تكمیل بیمارستان سوانح و سوختگی در استان است كه امشب در جلسه هیات و دولت این موضوع عنوان می شود.

وی ادامه داد: تاكید رئیس جمهور اجرای وعده های داده شده به مردم است و باید در ظرف دو سال آینده و قبل از به پایان رسیدن دولت یازدهم پروژه های مصوب اجرایی شود.

وی اجرای برجام را دومین دستاورد بزرگ و غرور آفرین كشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان كرد و گفت: پیروزی در جنگ هشت ساله و موفقیت پس از 30 ماه مذاكره ی نابرابر بین ایران و شش كشور بزرگ ، دو دستاورد بزرگ كشور محسوب می شود.

وی خاطرنشان كرد: تحریم ها طی هشت الی 10 سال در كشور محدودیت های زیادی ایجاد كردند و طی چند ماه آثار و عوارض آن از بین نمی رود.

سلطانی فر با اذعان به اینكه مشكلات اقتصادی در كشور عدیده است، افزود: در دو سال گذشته موفق شدیم تورم را كاهش دهیم و رونق اقتصادی را جایگزین ركود اقتصادی كنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حال حاضر یك هزار و 400 پروژه گردشگری توسط بخش خصوصی در كشور در حال اجرا است.

نماینده هیات دولت در شهرستان گرمسار در رابطه با مسائل و مشكلات مطرح شده توسط مسئولان شهرستان گرمسار در جلسه شورای اداری گفت: پیگیر تمام مسائل و مشكلات هستم و موارد ذكر شده را به وزرای مربوطه انتقال می دهم.

برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان، شركت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.

كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستانهای استان تهران (اسلامشهر، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)و یزد سفر داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار