گمانه زنی ها از دلیل درگذشت مهرداد اولادی

طبق تماس و صحبت با مسئولان ذیربط در بیمارستان شهدای تجریش، علت مرگ به دقت بیشتری بررسی و تحلیل شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مهرداد اولادی با اورژانس تهران به بیمارستان آمده و ۳ نفر از دوستانش همراه او بودند، تلاش ها برای احیای قلبی او بی نتیجه ماند و او در بدو ورود قلبش از کار ایستاده بود، به قطع علت مرگ او ایست قلبی است.

مهرداد اولادی قرار بود در دقیقه ۶۰ بازی با فولاد برای ملوان به میدان آید اما درد در ناحیه قفسه سینه را به محمد احمدزاده منتقل کرد و شب هم با اجازه به تهران آمد و ظهر امروز با افزایش درد در حالی که قادر به رانندگی نبود با اورژانس به بیمارستان منتقل شد و در ساعت ۱۴ و ۵۶ دقیقه در گذشت.

اسماعیل رمضانی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پاسخ به علت فوت مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال و این فصل تیم ملوان بندرانزلی، گفت: مرحوم اولادی امروز ساعت ۱۴:۱۰ امروز از طریق اورژانس تهران و در حالتی نیمه جان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

وی گفت: وقتی ایشان به بیمارستان رسید فاقد علائم حیاتی بود و به اتاق احیا منتقل شد و تمام اقدامات لازم برای احیای وی در بیمارستان شهدای تجریش صورت گرفت و تقریبا یک ساعت عملیات احیا طول کشید، اما متاسفانه علیرغم انجام اقدامات لازم به دلیل اینکه وقتی رسیده بودند فاق علائم حیاتی بودند ، وی احیا نشد و متاسفانه درگذشت.

رمضانی در توضیح علت ایست قلبی نیز گفت: تشخیص اینکه چه عاملی باعث ایست قلبی شده با پزشکی قانونی است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.