برخورد قاطع با عاملان توزیع محصولات سمعی و بصری مبتذل

فرماندار تربت جام گفت :باید با عاملان توزیع محصولات سمعی و بصری مبتذل برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، علی رستمی در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا که در محل فرمانداری تربت جام برگزار شد با درخواست برخورد قاطع با عاملان توزیع محصولات سمعی و بصری مبتذل گفت: پلیس اطلاعات نسبت به شناسایی فروشگاه ها و عاملان ورود، تکثیر و توزیع، فروش محصولات سمعی و بصری مبتذل و مستهجن و کالاهای قاچاق در سطح شهر اقدام و برخورد قانونی انجام دهند و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.
وی با اشاره به اینکه باید روش ها و شگردهای عاملان توزیع محصولات سمعی و بصری مورد شناسایی و بررسی قراردگیرد افزود: باید با تهیه مستندات با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.
فرماندار تربت جام با اشاره به توزیع کنندگان مشروبات الکی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با تشکیل جلسه تخصصی در اسرع وقت موضوع را بررسی و به طور عملیاتی برخورد کنند.
رستمی با اشاره  به وجود مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر بهداشتی در سطح شهر تاکید کرد: با توجه به وجود لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر بهداشتی در سطح شهر، ادارات ، دانشکده علوم پزشکی، پلیس انتظامی، صنعت معدن و تجارت نسبت به ادامه طرح برخورد با متخلفین اقدام کنند.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.