افزایش 4درجه ای دمای هوا درمشهد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش دمای هوا از روز چهارشنبه در این استان خبرداد.

افزایش 4درجه ای دمای هوا درمشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، یحیی قائنی‌پورگفت: عبور جریان‌های متناوب ناپایدار از سراسر استان دمای هوا را در چند روز گذشته کاهش داد.

وی افزود: این جریان هوا از فردا چهارشنبه از استان خارج شده و در نتیجه شاهد افزایش دما در تمام نواحی خراسان رضوی خواهیم بود.

قائنی‌پور دمای هوای امروز مشهد را بین 7 تا 14 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد وگفت: وضعیت هوای امروز مشهد قسمتی تا نیمه ابری با مه صبحگاهی در بعضی ساعات رشد و افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران گاهی با وزش باد نسبتا شدید است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت هوا در نواحی جنوبی استان امروز قسمتی تا نیمه ابری با مه صبحگاهی در بعضی ساعات رشد و افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با رگبار باران با احتمال رعد و برق گاهی با وزش باد نسبتا شدید است، اظهار داشت: این وضعیت فردا به صورت کمی تا قسمتی ابری با مه صبحگاهی در بعضی ساعات رشد و افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با رگبار باران با احتمال رعد و برق گاهی با وزش باد نسبتا شدید در می‌آید.

قائنی‌پور بیان کرد: دمای هوای مشهد فردا بین 6 تا 18 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده و وضعیت هوا کمی تا قسمتی ابری با مه صبحگاهی در بعضی ساعات رشد و افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران توام با رعد و برق گاهی با وزش باد نسبتا شدید است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.