تيم ملی فوتبال هفت نفره ايران قصد دارد سهميه مسابقات جهانی ٢٠١٧ آرژانتين را بدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آخرین حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی مربوط به سال ٢٠١١ هلند می شود كه طی آن ملی پوشان كشورمان تا فینال پیش رفتند اما در این مرحله با متحمل شدن شكست ٦ بر یك برابر روسیه به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند. 

اکنون تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران كه به خاطر برخی شیطنت ها و عدم صدور به موقع روادید از شركت در رقابتهای گزینشی پارالمپیك 2016 ریو بازماند، قصد دارد در دوره آتی مسابقات جهانی كه سال ٩٦ در آرژانتین برگزار می شود، شركت كند. 

برای كسب سهمیه حضور در این دوره رقابتها تیم ایران باید در یك دوره رقابتهای گزینشی حاضر شود. این مسابقات ٥ تا ١٧ مردادماه به میزبانی دانمارك برگزار خواهد شد. 

مصطفی الهی، رئیس انجمن فوتبال هفت نفره،ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات گزینشی دانمارك تنها رویدادی است كه می توانیم برای كسب سهمیه جهانی در آن شركت كنیم. بنابراین حضور موفق در این رقابتها یكی از مهمترین اهدافمان برای امسال است. 

وی تصریح كرد: مسابقات جهانی آرژانتین با حضور ١٦ تیم برگزار می شود. ٨ تیم این رقابتها تیم های حاضر در پارالمپیك لندن هستند و ٨ تیم دیگر از طریق برگزاری مسابقات گزینشی و كسب سهمیه مشخص خواهند شد. 

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره تاكید كرد كه اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات كسب سهمیه جهانی از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار