برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان در کنار پیتر شگرت سرمربی تیم ملی، برای دیدار با اشرف‌غنی روز گذشته وارد کابل شدند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحه فیس بوکش نوشته است که این دعوت از سوی ریاست جمهوری انجام شده است و رئیس جمهور تمامی بازیکنان تیم ملی را به کابل فراخوانده است.

اما طوری که در عکس های منشتر شده در صفحه فیس بوک فدراسیون فوتبال افغانستان، مصطفی حدید، مصطفی زازی، مجیب جمالی، حسن امین، شریف محمد، اباسین علی خیل، شبیر یوسفی ، انوش دستگیر و فیصل شایسته بازیکنانی هستند که از اروپا برای دیدار با رئیس جمهور وارد کابل شده اند.

گفته میشود در این دیدار بازیکنان تیم ملی که در کابل و سایر شهرهای افغانستان نیز زندگی میکنند برای ملاقات با رئیس جمهور به ارگ ریاست جمهوری خواهند رفت.

مجیب جمالی با انتشار عکسی در فیس بوکش نوشته که بعد از ۲۲ سال به کابل برگشته است. همچنین شریف محمد نیز برای نخستین بار است که به زادگاهش بر میگردد.

اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان پس از صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام ملت های آسیا توسط رئیس جمهور به کابل دعوت شده اند.

تا کنون مشخص نیست که این ملاقات یک دیدار دوستانه است یا آقای غنی میخواهد ملی پوشان را مورد تشویق و یا پاداش قرار دهد.

این در حالیست که اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان ماه گذشته دستور به تعلیق در آمدن کار کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال افغانستان را داده است.


دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور غنی+ عکس


دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور غنی+ عکس

دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور غنی+ عکس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.